A garancia kizárt azokban az esetekben, amikor a hiba oka:
1. Az Építtető előre nem látott vagy engedély nélküli módosításokat vagy kiigazításokat hajtott végre, vagy azokat műszaki ajánlásainak betartása nélkül hajtották végre;
2. A jótállási jegy lebélyegzett és kitöltött mezőinek bemutatásának elmulasztása, ha garanciális javítást kérnek;
3. A hiba oka a felhasználó hanyagsága vagy a használati és karbantartási útmutatóban foglalt ajánlások be nem tartása;
4. A termékhez szállításkor mellékelt útmutatóban vagy egyéb, a gyártók és a tudomásul vett vevő által szerkesztett üzemeltetési szabályzatot tartalmazó prospektusokban meghatározott szállítási, kezelési, telepítési, használati és karbantartási feltételek vásárló általi elmulasztása;
5. A bricofan.ro és partnerei által felhatalmazott szakemberek megállapították, hogy az állítólagos hiba a felhasználót terheli. A termék tudatlanságból, mulasztásból, hanyagságból vagy balesetből eredő hibás;
6. A termék használatba vétele kiskorúakra, fogyatékkal élőkre vagy olyan személyekre, akiket nem képeztek ki a gép üzemeltetésére, használatára és kezelésére;
7. A javítandó berendezés más illetéktelen személyekre vagy cégekre való rábízása;
8. A termék más célokra történő használata, mint amelyekre azt tervezték és gyártották, vagy a jelen tanúsítványban felsorolttól eltérő felhasználási területen. A gép működését, teljesítményét és tartósságát befolyásoló sérülések vagy változások;
9. A termékkel nem kompatibilis tartozékok használata, amelyek befolyásolják annak működését, teljesítményét és tartósságát;
10. A normál kopás, az időszakos beállítások és a fogyóeszközök nem tartoznak a garancia hatálya alá.
11. A vásárláskor a termékhez mellékelt dokumentációban szereplő beépítési, üzembe helyezési, használati, karbantartási, kezelési, szállítási és tárolási, valamint a felhasználási területre vonatkozó utasítások vásárló/kedvezményezett általi be nem tartása (túlterhelés, karbantartási időben végezzen műveleteket, használja nem megfelelő környezetben, amely nem felel meg a gyártó utasításainak;
12. A termékek tartós túlterhelésben, vagy a tervezetttől eltérő üzemmódban történő használata (hobbitermékek professzionális felhasználása), használatuk a laposságra és a munkagörbe által javasolt paramétereken kívül. gyártó, a termikus motorok működése anélkül, hogy az optimális hűtési szintet biztosította volna.
13. A gyártó/importőr által ajánlottaktól eltérő alkatrészek, kenőanyagok, üzemanyagok, fogyóeszközök, tartozékok használata.
14. A gyártó/importőr által nem engedélyezett módosítások alkalmazása:
a) Terméksorozat módosítása, törlése vagy cseréje;
b) A gyártó által rögzített beállítások szerint cselekedni;
c) Változás a termék teljesítményében;
e) Vágott vagy csavart tápkábelek használata;
f) Védelmi rendszerek kiiktatása vagy mellőzése a termékek adottságából.
15. A bricofan.ro vagy partnereink által nem engedélyezett személyek vagy szervizegységek beavatkozása a terméken.
16. A jótállási jegy vagy a vásárlási számla elvesztése vagy megsemmisülése. Ezen feltételek be nem tartása esetén a termék kikerül a jótállásból.
A garanciák rendezése a termék szervizbe történő átvételétől számított 14 munkanapot vesz igénybe. A garancián túli termékek megoldása hosszabb távon történik, az egyes szervizegységektől függően, mert a garanciális termékek előnyt élveznek.
Ha a terméket a bricofan.ro címre szeretné elküldeni, hogy az átirányuljon a beszállítók szolgáltató egységeihez, kérjük, lépjen be és töltse ki az alábbi űrlapot:
Az űrlap kitöltését követően üzemeltetőnk legfeljebb 3 napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy regisztrálja csomagátvételét.
Kérjük, készítse elő a terméket a futárszolgálattal történő elküldésre az alábbiak szerint:
Tisztítsa meg a terméket, és mentesítse az üzemanyagtól és olajtól, hogy szállítás közben ne szivárogjon.
Csomagolja a terméket kartondobozba, és ragasszon rá ragasztószalaggal.
Adjon hozzá egy példányt a számla és a garancia után a csomagban.
Lépjen kapcsolatba a szervizzel a szervizegységek listájában megadott telefonszámon, vagy hívja a központi telefonközpontot, hogy tájékoztatást adjon a termékről.
A jótállási időszak alatti szervizműveletek nem tartalmazzák:
- szállítási költségek az ügyféltől a szervizbe és vissza;
Ha a szerviz megállapítja, hogy a terméket a vásárló megrongálta vagy módosította, a vásárló vállalja az észlelési szolgáltatás, valamint a javítás költségének megfizetését, amennyiben ezzel egyetért.
Ügyfélszolgálat Array
contact@bricofan.hu